سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ
اوقات شرعی

اخرش موفق شدیم - www.hezarcheshman.parsiblog.com

اخرش موفق شدیم (چهارشنبه 86/5/10 ساعت 1:39 عصر)

همولایتی های اینترنتی سلام،امیدوارم که حال همتون خوب باشه.چاکرتون وحید هستم.مدتهاست که می خواستم یه وبلاگ درست کنم و حرفهای دلمو توش بنویسم اما هربار به دلیلی امکان این کار نبود تا بالاخره امروز موفق شدم به کمک خواهرم این وبلاگ رو درست کنم و از این بابت خیلی خوشحالم. وبلاگ ما تازه اول راهه و حرف زیادی واسه گفتن نداره اما بهتون قول میدم ظرف دو ماه اینده یا شاید هم کمتر یه وبلاگی درست کنم که دلتون نیاد ازش خارج بشین.تا اون موقع از همه شما میخوام که با نظراتتون مارو یاری کنین تا وبلاگمون رو متناسب با نظرات شما درست کنیم.خواهشا اومدین تو وبلاگ یه نظر کوچولو بدین تا ماهم دلگرم بشیم.خب یه کمی فرهنگ اینترنتی داشته باشین،چرا میای تو سایت و بدون نظر دادن میری ها ها ها.خیلی دوستتون دارم فعلا بابای.

 


  • نویسنده: وحید امیری

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    غولی بی شاخ و دم به نام کنکور
    اخرش موفق شدیم
    اخرش موفق شدیم
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدیدها: 2490 بازدید
  •   درباره من
  • اخرش موفق شدیم - www.hezarcheshman.parsiblog.com
    وحید امیری
    خیلی خوبم
  •   لوگوی وبلاگ من
  • اخرش موفق شدیم - www.hezarcheshman.parsiblog.com
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    [Green][Bright Green][Sea Green][Red][Magenta][Fusia][Pink][Purple][Navy][Blue][Royal Blue][Sky Blue][Yellow][Brown][Almond]
    [White][Black][Coral][Olive Drab][Orange]

    WWW.TAKKHAL.COM